Friday 11 January 2013

Kan Ku Jadikan Kau Kenangan Hidupkuuu ...

Assalamualaikum...

Semalam , aku baru jaa pegi Stadium Darul Aman (SDA) tengok game Kedah vs Pos Malaysia . Tak kesah la Piala Perdana pon aku heran apa kennn . Lagipon semalam tak semangat sangat sebab goalkeeper aku Helmi Eliza dah takdoo . Tapi bila GOAL , aku lompat kalah orang main lompat tinggi , mihhihi :D

Balik tuu aku ada nampak depan mata hokeyy ada laki ni dia terlanggar kucing , dah la kucing tu dah mati .. dia bawak moto laju pastu terus langgar . Aku nampak kucing tu badan putus , sangat sedih hokehh :'(

So , nak dijadikan cerita .. Dulu aku penah jugak bela kucing ni , orang cakap zaman-zaman kegamilangan tuu . hahaha .. Kira banyak ekor jugak laa , tapi yang paling aku sayang ada 3 ekor ni yang lain ada tapi tak sempat nak snap gambaq depa noo . ;)

HI ' NAMA SAYA JERRY HOKEYY !

INI CHICO , muka cmni lah , ini ehsan dari google sebab pic dia hilang :(



BOBOY PON MUKA CENGGINI , PIC HILANG JUGAK TAK JUMPA , (EHSAN GOOGLE)

Yang atas tu nama Jerry , yang ni dah lama masa tu aku pon baru form 3 tak silap lah . Kira sayang gila lah . 
pas tuu perangai dia ni kalau dia tengah tidoq hengkau mai tidoq sebelah dia , dia macam ada karen terus bangun pegi tempat lain ... muahahha
Tapi sayang , dia mati depan rumah aku , rasanya kena langgar .. Masa tu aku nak pegi tusyen akak aku hantar , aku ada nampak dia mati dekat longkang depan umah aku . Abah yang tolong tanamkan dia :(

Pas tuu bela si Boboy dulu , dia ni manja sikit , mana hengkau ada situ dia nak duduk . kalau main pon slow gila , Gigit ala kadar ja . mihhihi
Tapi sayang , yang ni tak mati tapi hilang terus . masa aku form4 time pegi Johor :(

And the last , si Chico , yang ni ala-ala gangster sikit . . Kuat dendam woo ~
Tengok ja muka sesuci dalam debu ==' hihihi
Penah ritu akak aku marah dia , lepas tuu dia terus gigit , cakar kaki akak aku . haha padam muka kennn :p

Tapi Chico paling banyak kenangan , penah sekali kawan adek aku ni curik dia pastu senang-lenang bawak balik rumah .. Aku dah separuh gila dok mencari .. Last ada orang bagitau adek aku , aku terus pegi rumah dia mintak balik kucing aku .. Haaa ! aku pon dah terlekat perangai gangster dia tauuu nokkss! 
Pastu mak dia cakap kucing aku dah terlepas, balik umah aku nangis-nangis macam mati laki dah laa . Besok tu nak p skolah masa tu aku PraU . Aku dengaq "MIAUUUWW" Bukak-bukak pntu terus nampak Chico tengah senyum (ok tipu !) muahahah

Sekarang nak bela Puan Z dengan tegas cakap "oh noo , ada budak kecik kat rumah , nanti abes kucing jadi kuda" ok maa !

Sekarang jugak aku dah kuat , aku dah boleh terima hakikat , "setiap yang hidup pasti akan kembali" 

sobsobsob (lap hinguss)


smile :) ok bye !

No comments:

Post a Comment