Sunday 18 November 2012

Cerita Cerita ..

Assalamualaikum :D

2 hari lepas aku dok lepak2-lepak depan tv , sebab tadak benda dah nak buat bila hujan kann . Nasib laa hari tuu TV3 ada cerita MANN ( ehh ,ntah betol tak aku ngeja tuu , hentam jaa xD ) kejap aku nak letak bagi hengkau tengok sikit gambo dia . .

lebih kurang aceni laa gambar dia 
Tengah layan-layan tisu sekotak abeh lap hingus , mama aku datang ...

Mama : dik , nak ikot kami dak ?
Aku : p mana ma ?
Mama : ada laa , nak p cepat ! (ayat tegas) haha
Aku : nak ikot , nak ikot . .

Sepantas kilat aku pon pegi lah mandi , siap alar kadar . last-last mama cakap nak p TESCO jaa . Kalau dari awal tau baik aku duduk tengok hindustan tuu kan . tapi aku dah siap aku ikot jelah. hihihi

**********************************************************
Sampai sana , p shoping-shoping dekat pasaraya tuu kejap . Aku pon nak beli barang sikit kan alang-alang dah sampai . Jalan punya jalan , aku nampak ada promosi kereta kat situ. Tapi dah lupa model kereta tuu . Mata aku focus dekat bear tuu serius comey wehh . dia lambai-lambai lagi hengkau tauuu . Aku ni memang tak boleh tengok menda kiut-miut ni . 




Lepas tuu , mama aku pulak dipaksa bergambar minum susu . hikhik 



Aku ni kalau jalan mesti nak makan punya , perut tempayan katakan . hehehe 
So , pegi lah FoodCourt dekat situ . Kalau bab makan ni memang aku tak memilih sangat , aku on je kat tepi jalan kaa , tepi laut kaa , tengah jalan kaa janji perut aku kenyang . Aku nak tunjuk makanan pon tadak laa hebat sangat , makanan biasa-biasa ja . Tapi tak kira , nak tunjuk jugak .

Jeng-jeng-jeng .. truuuutrutruuu (music background)

****************************

1.Aku punya lah = KOEYTEAW SEAFOOD TOMYAM !




oke , makanan ni hmm oke lah , sedap jugak ad masam ,manis dan pedas sangat . 

2.Mama = yee zee mee !






Nak makan benda ni kena beratur punya lah lama , dalam sehari mesti banyak gila untung lebih RM500 kott . "sempat pulak aku dok kira untung org" :D

3. Akak = nasi goreng udang !



Tamak gila akak aku , ayaq sampai 2 . haha

4. Aku lagi = laicikang ! 


5. sushi !


Makan sampai pengsan . Eh boleh gitu ? Seeloknya , kita harus makan sebelum kenyang . baru betol :)
Lepas tuu , sementara tunggu akak aku beli kek , aku ambik gambar sikit :D


Si kecik ni anak sedara aku Naufal Hakimi . Dia boleh bersenang-lenang dalam troli tuu lepas barang-barang semua dah masok dalam kereta . xD
Walaupon entry aku ni tadak lah gempak gedebang-gedebong kan , sekurang-kurangnya aku kongsi cerita walaupon membosankan bagi setengah pihak . yee gituuu ? :D

smile :) oke bye 

No comments:

Post a Comment