Monday 16 July 2012

KAWAN PULAKK . .


Assalamualaikum . .

Hi ?

Ouhh , rasanya makin kerap pulak aku update an ? hohoho , rasa gatai tangan pulak dok gadoh nak taip hari2 . . tapi betoi jugak kata anis . . bila dok depan tv sambil makan sekilo keropok , macam2 ayat yang aku ada nak tulis . . tapi bila mai menghadap blog nii satu apa pon ta kuar dah . . adakah aku seorang pelupa ? err , mungkin . .  tapi tak kan  ? tak kan ? baik setuju ! >.<
Sebelom aku mula aktiviti merapu aku dengan lebih mendalam baik aku teruskan tajuk utama aku . . haa , sudah . .ayat aku macam serius ja . . hakikatnya aku ni bukan sorang yang serius . . tolonglah percaya wehh ! . . kikikiki

Masa entry aku yang lepas2 aku memang ada habaq hampa kan kata aku nak cerita tentang kawan aku a.k.a besfriend aku lahh . . kan aku dah cakap dia ni lah yang ajaq aku buad blog . . hihihi .

Nama dia Anis Adibah bt Md Zuki . . ok , aku kena panggil dia budak sebab umor dia belom masokk 20 tahun lagi . . hahaha . aku kenai dengan dia dah lama jugakk dalam 5tahun dah . . pas tuu bila kenai macam satu kepala gila2 terus kami jadi rapat . . banyak orang dok cakap kami ni macam belangkas . . kat mana ada aku mesti ada dia . hahaha perangai gila2 yang kami selalu buat memang banyak lahh . contohnya kalau kami dok sekali kami akan sering tanya sesama sendiri ,

 Anis : na , napa buku org panggil buku org ta panggil meja ?
             Nana : haa , aku pon dok pikiaq jugakk . .
             Anis : hang ta rasa pelik dan ajaib kaa ?
            Nana : pelik , sat nak cari dalam google kott depa habaq kat kita . .
             Anis : ok paham , hang macam aku ja ta penah tau apa !

Tuu ta kira kami dok merapu petang2 masa lepak sekali . .kiranya banyak masa jugak lahh bersama . . tapi jumaat ni dia dah nak p stdy kat KL tinggai aku sorang lahh . . sedihh kott . sebelom ni pon kami selalu tidoq sekatil , sebantai . . :’( kena usik hantu sama2 masa jadi akak fesi aku takan penah lupa wehh .

ni masa kami dekat hotel holiday villa , Alor Star . . sorang2 bajet muka datin . huahaha


yg ni pulak masa dekat lata bayu , baling kedah 



Apa2 pon , walau kat mana hang pergi aku harap hang takan lupa aku . . I’m always support u ! aku ta buleh nak cita panjang2 dah sat lagi habeh basah baju aku dok lap ayaq mata . . aku sedih nihh . . sobsobsob :’( tuu aku ada bagi hampa tgok muka dia . . tengokk nah (single lagi tuu ) kahkahkah


smile :) bubye !






No comments:

Post a Comment