Saturday 21 July 2012

Pendakian Satu Pengalaman ;)


 Assalamualaikum . . .

Whaazzzzup !! bajet hip hop  segala bagai . . wahaha .

Alhamdulillah , Kita semua dah pon selamat menjalani ibadah puasa yang mulia ini :) cehh ! ayat aku memang ta penah kalah . . ayat bajet cam nak pegi akad nikah ja . LOL ==’ memang tak dinafikan lah awai puasa ni memang pakat2 buad muka eksited lagi . . bangun sahur pon jalan laju2 nak p makan . . bila dah 2minggu puasa mulalah . pegi sahur pon sambil pejam mata , hangkut abeh bantal busuk , selimut bajet makan dalam mimpi . . kahkahkah . ok , ok ! aku tau , aku memang dah start merapu dan meroyan . :P tajuk utama aku bukan pasai puasa kali ni tapi pasai aku punya pendakian yang agak memenatkan bagi aku yang sudah dua taon ta pegi mana2 senaman . . hihihi haa , kan dah cakap aku ni bab makan ja mesti nak laju-laju . ==’ adeshh !


dia jalan macam takot2 jaa . haha sumpah lawak  ;D

masa ni aku boleh jalan laju2 sebab baru mula . :D
Walaupon sebelom ni pon aku dah penah panjat  mendaki gunung jerai , bagi aku lah daki bukit ni lagi terok daripada gunung jerai tuhh . . betoi wehh ! ta caya hampa try tgokk . . mula aku sampai aku boleh relax2 hirup angin duluu , cakap COOL , kena rokok sebatang cakap phewww ~ ehh , ehh , PANG ! sumpah tipu ! cakap ‘cmni ja elehh tinggi ni ja ? ‘ . . pas tuu bila sampai tahap kena panjat tali segala bagai aku dah mula buad muka stress ! betoi wehh , ta caya tanya lah Anis , Faris . . sat nak tunjuk hampa muka si Faris nii . . :D

ni si Faris tuuu . ta boleh tgok semua , hampa cari sendiri noo  .  :p
Ok , jangan dok tengok lama2 aku nak sambung lagi . . kikikihh . . masa setengah jalan dahh memang aku nak muntah darah daa . . ehh , ehh , dakk ! muntah hijau pasai energy aku memang dah tahap 20% jaa . . Anis pon dah lebih kurang aku jaa . . yang si Faris ni pulak boleh dok jalan laju-laju . dia makan hapa ntah muka ta penat ponggg ==’

Memang macam2 cabarn lah jugakk , sampai aku jatuhh2 pasai aku silap pegang tali . . padan muka aku kan ? :’( saked wehh , nak nangeh kuat2 ja rasa tapi masa tuu memang aku dok control kuat abehh . aku bajet macho lahh :P camm tuu pulakk . . Akhirnya setelah berhempas pulas , kami sampai jugak . . apa2 pon , aku nak bagitau macam mana penat , saked sekalipon memang aku rasa puas lahh . . bukan semua orang boleh sampai situu kan ? kan ?  . aku jaa .ok , okey !! sudah aku dah mula rasa hebat !! padahal aku paling belakang . :D kahkahkah .

Ni ada sikit gambaq pendakian .. weeewittt ~ :P


aku buad muka macho wehhh . hahaha

si Anis dan si Faris sedang berebut-rebut panjat bukit tuu  . .hihihi




smile :) bubye !







No comments:

Post a Comment