Friday 20 July 2012

Puasa Wehh !!


Assalamualaikum . .

Hello akak , abang , adik , sayangg , haishh ! dak , dakk :D

Yeayyyy ! esokk dah start puasa !! ( nak cakap kuat2 bagi Nampak aku ni terlaluuu eksitedd :D ) ohh !


Hmm , semua orang tak kira dalam fesbukk , twitter , tagged , YM , semua lahh . aku tgokk hari2 update pasai posa an ? YEAA ! bukan apa , aku pon kalau boleh nak update pasai posa jaa hari2 sebab aku eksited sangattt . . kikikiki >.<

Tapi yg agak sedih , taon nih aku dah ta sambut posa dengan besfriend aku . cik Anis uhh , tunggu raya laa nak jumpa pongg ==’ and taon ni jugak sekali lagi aku takkan sambut puasa dengan mamat ni yang dah bahagia dengan pasangan dia . . 


aku tak boleh nak letak real pic nanti kalau awek dia TERnmpak kan susah . kan ? kan ? 



 Okey , okey , STOP ! aku malas nak buad ayat sedihh :’( sat lagi aku dan mula touching payah . hahaha . apa2 pon aku nak ucapkan
“SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK kepada seluruh umat islam :)”


ni time posa taon lepas punya ;) lebchiuu wehh ! !
Smile :) bubye !







No comments:

Post a Comment