Sunday 15 July 2012

TADAK TAJUKK !


Assalamualaikum ..

Hai ?

Sori lah walaupon ni entry yg ke-2 pon aku still lagi ta paham dengan blog ni . . memang baru belajar sangat2 lahh . . boleh dikatakan tahap kanak2 riang lagi lohh . ehh , ehh , bukan . . tahap beby yg baru dilahirkan . . haa tuu dia baru betoi . . >.< hihihi

Kat sini aku tau serba sikit ja . . tuh pon omputih dok kata basic . . macam apa ntah ayat ==’ cam nak tampaq2 kepala sendiri bila baca pon ada jugak . . sebabnya bila aku baca balik memang ayat tunggang langgang (ayat aku bila sembang dgan anis) hahaha

Haa , lupa nak habaq mai hampa . . aku pon banyak jugakk nak belajar pasal blog ni dekat anis and zyra . . sapa depa tuhh ? hmm , memang tadak sapa kenal pon sebab depa semua ni bukan famous sangat ponn . hahahaha . wehh ! aku dah kata kat hangpa nii . jangan dok mai bom rumah aku dah laa . . kikikiki

Mungkin , entry aku yg lepas2 nii aku akan cerita serba sikit tentang member2 aku tuhh . bila hampa dah tgokk gambaq depa sah2 laa hampa kenai . . depa tuu rempang ooii . . hahahaha . lohhhh , aku kata lagi kat hampa . . errr ~
Apa2 pon makin lama aku tulis rasanya makin merapu pulak . . mungkin sekarang ni belom ada lagi yg dokk menghadap blog aku nii . . tapa , tapa . . buad yg dah baca memang terimass sangattt lahh . . terharu kottt ~ wuwuwuwu . . haa mula dah , mula dahh . 

smile :) bubye !






No comments:

Post a Comment